Menu Zamknij
Flower Expo Poland LOGO-FINAL

5-6-7 września 2019

EXPO XXI WARSZAWA

IDEA FLOWER EXPO POLSKA

FLOWER EXPO POLSKA – MARIAŻ BIZNESU I ZIELONEGO STYLU ŻYCIA

Setki ciekawych gatunków i odmian kwiatów ciętych oraz roślin doniczkowych, wystawcy z kraju, Europy i Afryki. Tysiące odwiedzających, mnóstwo inspiracji, aranżacji oraz mocny potencjał biznesowy – tak w kilku słowach można zapowiedzieć 4. edycję FLOWER EXPO POLSKA*, będącą od 2016 roku częścią Międzynarodowej Wystawy ZIELEŃ TO ŻYCIE. Wydarzenie realizowane z pasji do kwiatów, dbałości o jakość produktu, prezentujące najnowsze trendy i promujące kwitnący biznes.

Wystawa FLOWER EXPO POLSKA, towarzyszy Międzynarodowej wystawie ZIELEŃ TO ŻYCIE. DZIAŁY:

 – KWIATY CIĘTE

 – ROŚLINY DONICZKOWE

 – FLORYSTYKA

 – ARANŻACJE I DEKORACJE

 

BIZNES KWITNIE

Kiedy w 2015 r. skontaktowało się z nami BureauSierteelt B.V. z Holandii prezentując dane dotyczące eksportu roślin do Polski, który w ciągu 3 lat wzrósł o 22% osiągając wartość ok. 230 mln euro potencjał naszego rynku prezentował się bardziej niż obiecująco. Naturalnym działaniem było stworzenie synergii z zakorzenioną w „zielonym biznesie” międzynarodową wystawą „ZIELEŃ TO ŻYCIE”. I tak nasi holenderscy partnerzy w 2016 roku, zainicjowali z sukcesem FLOWER EXPO POLSKA.
W 2018 r. projekt zmienił właściciela i w charakterze wystawy towarzyszącej został włączony do programu naszych Targów*. Dobra koniunktura na rynku roślin trwa – tylko w kwietniu 2019  eksport kwiatów z Holandii wzrósł o 19% do 343 mln Euro**.

W ciągu trzech lat na FLOWER EXPO POLSKA wystawiło się ponad 150 firm reprezentujących 15 państw z całego świata. Wśród nich przedsiębiorstwa pochodzące z Polski, Niemiec, Belgii, Ekwadoru, Kolumbii, Danii, Holandii, Włoch, Ukrainy, Kenii, Ugandy, Chin, Tajlandii czy Japonii. Byli to głównie producenci kwiatów ciętych, z królującą wśród nich różą, rośliny doniczkowe, kwiaty sztuczne, akcesoria i materiały florystyczne, ceramika oraz elementy dekoracyjne.

Wystawa stanowi doskonałą okazję do nawiązania międzynarodowych kontaktów biznesowych, poznania nowości rynkowych, trendów oraz przestrzeń do spotkań i dyskusji o przyszłości branży. Prócz prezentacji oferty wystawców, program FLOWER EXPO POLSKA oferuje wydarzenia towarzyszące takie jak: pokazy utytułowanych florystów, praktyczne rozwiązania dla właścicieli kwiaciarni i hurtowników, seminaria i warsztaty prowadzone przez ekspertów. Z tej bogatej oferty targów korzystają odwiedzający je – właściciele kwiaciarni, floryści, eksporterzy, dekoratorzy, organizatorzy eventów, oraz wszyscy związani z handlem ogrodniczym.

4. EDYCJA FLOWER EXPO POLSKA 2019 – NATURALNY WYBÓR

Po dwóch branżowych dniach targów – trzeci (sobota) jest dedykowany hobbystom – udział w nim to naturalny wybór dla pasjonatów kwiatów i dekoracji, dla których przewidziane są również specjalne atrakcje. Ideą tego dnia jest przybliżenie odwiedzającym różnych aspektów florystyki w życiu codziennym, a także przekazanie praktycznych informacji dotyczących kwiatów doniczkowych, ich miejsca w architekturze wnętrz i właściwościach. Wysoka frekwencja potwierdza tylko fakt, że nigdzie w Europie nie ma konsumentów tak bardzo kochających kwiaty jak Polacy.

* Od 2018 roku właścicielem marki Flower Expo Polska jest Agencja Promocji Zieleni Sp. z o.o.,
Organizator Wystawy Zieleń to Życie

**źródło www.floridata.nl >>>