Menu Zamknij
Flower Expo Poland LOGO-FINAL

3-4-5 września 2020

EXPO XXI WARSZAWA

SEMINARIA

W programie: 

To niezwykle inspirująca propozycja seminarium połączonego z  pokazem florystycznym, która przedstawi jak istotnym elementem mającym przełożenie na wzrost sprzedaży jest estetyczna aranżacja przestrzeni,  wystroju kwiaciarni i dbałość o detale. Uczestnicy poznają  najważniejsze zasady visual merchandisingu, efektowne metody ekspozycji i sprzedaży, a także, jak w atrakcyjny sposób kreować spójny wizerunek kwiaciarni.  Elegancka ekspozycja kwiatów i elementów wystroju kwiaciarni,  zachwyci klienta paletą barw, form i zapachów, co skłoni go do spontanicznego zakupu i powrotu przy każdej okazji. Tak inspirujący temat poprowadzi Alena Zakharava, z Lilit Flower Boutique. Ta profesjonalna pracownia florystyczna słynie z wysublimowanego stylu i elegancji. Z  nadzwyczajnym pietyzmem i lekkością prezentuje najnowsze trendy w swoich  projekty. 

WIEDZA DLA HANDLU

JAK SPRZEDAWAĆ LEPIEJ? ZARZĄDZANIE CENĄ, MARKETING W MIEJSCU SPRZEDAŻY

 

Prowadzący: Tomasz Szacoń, RetailPoland Consulting LTD

 

 

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE JAKO SKUTECZNE NARZĘDZIE PROMOCJI KWIACIARNI I CENTRUM OGRODNICZEGO

Seminarium skierowane do: gości branżowych, florystów, kwiaciarzy, dekoratorów, właścicieli punktów sprzedaży roślin i centrów ogrodniczych, pasjonatów roślin.  

 

5 września (czwartek), 15.15 – 17.30

Sala C1, I piętro 

Prowadzący: Łukasz Krytkowski, Zielony Kombinat

Wstęp wolny

W programie:

Wprowadzenie w świat mediów społecznościowych oraz przybliżenie mechanizmów promocji. Czy możemy porównywać media społecznościowe  do centralnego rynku, miejsca gdzie  wszyscy są widoczni ? Otaczają go przecież sklepy, których witrynami są strony na Facebooku czy Instagramie, tam jest również  witryna Twojego zielonego biznesu. O tym, jak sprawić by przyciągała z daleka, by budziła piękne emocje i by przede wszystkim była Wasza, jedyna i niepowtarzalna, o tym wszystkim Łukasz Krytkowski  opowie na seminarium.

Jak wskazuje pojęcie „kombinat”, zawiera ono w sobie wiele przeróżnych branży, których wspólnym mianownikiem jest zieleń. Łukasz Krytkowski – mistrz florystyki, architekt krajobrazu, trener biznesu. Właściciel firmy Zielony Kombinat. Prowadził przez ponad dwa lata, jedyną na świecie „kwiaciarnię przyjazną mężczyźnie”, która miała promować szybkie i praktyczne zamawianie kwiatów, a obecnie ma ona formę pracowni, gdzie powstają dekoracje florystyczne na przeróżne okazje, inwentaryzacje i projekty zieleni, a także materiały fotograficzne oraz filmowe, mające na celu promocję kwiatów. Od samego początku stawiał na silną obecność marki w mediach społecznościowych, widząc w nich narzędzie do zwiększenia zainteresowania kwiatami, poznania nowych gatunków i odmian, podania florystyki w sposób nieszablonowy, a w rezultacie na zwiększenie sprzedaży.

ROŚLINY DONICZKOWE W DEKORACJACH EVENTOWYCH

Seminarium skierowane do: gości branżowych, florystów, kwiaciarzy, dekoratorów, pasjonatów roślin, przedstawicieli firm eventowych, pasjonatów roślin. 

 

6 września (piątek), 15.15 – 16.30

Prowadzące: Magda Kaczmarek-Sidor i Maja Pisula, Warszawianki – Kwiaciarnia Eventowa

Wstęp wolny 

W programie: 

Unikalne, pełne świeżości  seminarium z elementami efektownego  pokazu florystycznego. Kreatywne podejście do aranżacji eventów z wykorzystaniem bogactwa roślin doniczkowych. Prowadzące poruszają temat scenografii i aranżacji z wykorzystaniem bogactwa roślin doniczkowych. Zaprezentują kreatywne podejście do materiału, nietypowe techniki, inspirujące projekty oparte o nowoczesny design i obowiązujące trendy. Moc niezwykłych inspiracji, artystyczne formy kompozycji oraz nowoczesny design, gwarantują twórcze projekty i nieszablonowe pomysły.  Tak oryginalny temat przedstawią Magdalena Kaczmarek-Sidor i Maja Pisula z Kwiaciarni Eventowej Warszawianki. Ten utalentowany duet znakomicie łączy zawodowe mistrzostwo florystyczne, niepowtarzalny styl i profesjonalizm poparty niemal 20 letnim dorobkiem w realizacji kreatywnych projektów w branży eventowej.

Sponsorzy: Air So Pure, Royal Flowers

VISUAL MERCHANDISING – SZTUKA PREZENTACJI

Seminarium skierowane do: gości branżowych, florystów, kwiaciarzy, dekoratorów, pasjonatów roślin, przedstawicieli firm eventowych, pasjonatów roślin. 

6 września (piątek) 16.30 – 18.00

Prowadząca: Anna Zalewska, Lilit Flower Boutique

Wstęp wolny 

W programie: 

To niezwykle inspirująca propozycja seminarium połączonego z  pokazem florystycznym, która przedstawi jak istotnym elementem mającym przełożenie na wzrost sprzedaży jest estetyczna aranżacja przestrzeni,  wystroju kwiaciarni i dbałość o detale. Uczestnicy poznają  najważniejsze zasady visual merchandisingu, efektowne metody ekspozycji i sprzedaży, a także, jak w atrakcyjny sposób kreować spójny wizerunek kwiaciarni.  Elegancka ekspozycja kwiatów i elementów wystroju kwiaciarni,  zachwyci klienta paletą barw, form i zapachów, co skłoni go do spontanicznego zakupu i powrotu przy każdej okazji. Tak inspirujący temat poprowadzi Alena Zakharava, z Lilit Flower Boutique. Ta profesjonalna pracownia florystyczna słynie z wysublimowanego stylu i elegancji. Z  nadzwyczajnym pietyzmem i lekkością prezentuje najnowsze trendy w swoich  projekty. 

Sponsorzy: Royal Flowers, M-box, Plastiflora