Menu Zamknij

Pomysł na targi kwiatów i roślin doniczkowych w Polsce

  • Obiecujące perspektywy wzrostu gospodarczego, 
  • Trzykrotny wzrost eksportu od czasu przystąpienia Polski do UE, 
  • 40 mln konsumentów w Polsce, 
  • Polacy bardzo lubią kwiaty i rośliny doniczkowe, a potencjał rynku stale rośnie,
  • Rynek polski jest ważnym pomostem z krajami Europy Wschodniej, takimi jak Białoruś, Ukraina, czy kraje bałtyckie,
  • Wzrost wartości polskiego rynku kwiatów ciętych o ponad 20% w ciągu ostatnich lat,
  • Poprawa infrastruktury w Polsce.

Korzyści dla wystawców

  • Skuteczny i efektywny sposób rozszerzenia działalności,
  • Łatwe nawiązanie kontaktów z przedstawicielami branży z prawie 40 krajów świata,
  • Targi odwiedzają reprezentanci, hurtownicy, sklepów detalicznych i budowlanych, floryści i inni przedstawiciele branży,
  • Wielokanałowa promocja wystawców organizowana przez targi,
  • Możliwości zaprezentowania i zapoznania się z najnowszymi trendami na rynku kwiatów i roślin doniczkowych,
  • Wystawę Zieleń to Życie oraz Flower Expo Polska odwiedza niemal 17 tys. osób (w tym ponad 7 tys. profesjonalistów).

Formuła targów

Możliwość spotkania ponad 7,5 tys. profesjonalistów oraz dołączenia do grona 150 wystawców Flower Expo Poland, którzy do tej pory wzięli udział targach.

Udział w imprezach towarzyszących, takich jak pokazy florystyczne, seminaria branżowe
i przyjęcie biznesowe dla wystawców. 

Platforma dla producentów, sprzedawców i nabywców kwiatów
i roślin doniczkowych.

Okazja do zapoznania się
z najnowszymi trendami rynku kwiatowego w Polsce i innych krajach Europy.

Chcesz rozszerzyć działalność w branży kwiatowej? Chcesz rozwinąć swoją sieć handlową? Szukasz nowych dostawców lub klientów? Chcesz czerpać inspiracje od projektantów-florystów? Jesteś zainteresowany rynkiem polskim i innymi rynkami? Bez wahania skorzystaj z nowej platformy biznesowej dla wystawców związanych z produkcją i sprzedażą kwiatów ciętych i roślin doniczkowych stworzoną przez Agencję Promocji Zieleni. 

Co mówią o nas?

Polska jest ważnym krajem dla sektora kwiatowego i ogrodniczego. Nigdzie w Europie nie ma konsumentów, którzy tak bardzo kochają kwiaty. Eksport kwiatów i roślin doniczkowych z Holandii do Polski wykazuje imponujący wzrost. Targi poświęcone kwiatom i roślinom doniczkowym jest bardzo potrzebną platformą umożliwiającą podjęcie nowych wyzwań i nawiązanie relacji biznesowych.
VGB
Partner wspierający

Edycja Flower Expo Polska w 2016 r. dała nam możliwość spotkania potencjalnych klientów w Polsce oraz poznania polskiej kultury i zwyczajów. Dzięki temu będziemy mogli lepiej obsługiwać naszych klientów teraz i w przyszłości.
Green Connect
Wystawca w 2016 i 2017

Partnerzy i ambasadorzy 2018

Patroni Medialni 2018