Menu Zamknij

   

 

Dlaczego targi kwiatowe
w Polsce?

Pomysł na targi kwiatów i roślin doniczkowych w Polsce

  • Obiecujące perspektywy wzrostu gospodarczego – wzrost ok. 4% w 2019r., 
  • Trzykrotny wzrost eksportu od czasu przystąpienia Polski do UE, 
  • 38 mln konsumentów w Polsce, 
  • Polacy bardzo lubią kwiaty i rośliny doniczkowe, a potencjał rynku stale rośnie,
  • Rynek polski jest ważnym pomostem z krajami Europy Wschodniej, takimi jak Białoruś, Ukraina, czy kraje bałtyckie,
  • Wzrost wartości polskiego rynku kwiatów ciętych o ponad 20% w ciągu ostatnich lat,
  • Rozwój infrastruktury w Polsce.

Korzyści dla wystawców

  • Nawiązanie kontaktów z przedstawicielami branży z ponad 30 krajów świata,
  • Targi odwiedzają kupcy hurtowi i detaliczni, a także przedstawiciele DIY i dyskontów, dekoratorzy, właściciele kwiaciarni oraz media,
  • Wielokanałowa promocja wystawców organizowana przez targi,
  • Możliwości zaprezentowania i zapoznania się z najnowszymi trendami na rynku kwiatów i roślin doniczkowych,
  • Połączenie marek Zieleń to Życie oraz Flower Expo Polska pozwala na rozszerzenie efektu promocji oraz dotarcie do blisko 17. tys. osób w tym ponad 7,5 tys. profesionalistów.

Formuła targów

Możliwość spotkania ponad 7,5 tys. profesjonalistów oraz dołączenia do grona 150 wystawców Flower Expo Poland, którzy do tej pory wzięli udział targach.

Udział w imprezach towarzyszących, takich jak pokazy florystyczne, seminaria branżowe
i przyjęcie biznesowe dla wystawców. 

Platforma spotkania dla producentów, sprzedawców i nabywców kwiatów
i roślin doniczkowych.

Okazja do zapoznania się
z najnowszymi trendami rynku kwiatowego w Polsce i innych krajach Europy.

Co mówią o nas?

Polska jest ważnym krajem dla sektora kwiatowego i ogrodniczego. Nigdzie w Europie nie ma konsumentów, którzy tak bardzo kochają kwiaty. Eksport kwiatów i roślin doniczkowych z Holandii do Polski wykazuje imponujący wzrost. Targi poświęcone kwiatom i roślinom doniczkowym jest bardzo potrzebną platformą umożliwiającą podjęcie nowych wyzwań i nawiązanie relacji biznesowych.
VGB
Partner wspierający

Edycja Flower Expo Polska w 2016 r. dała nam możliwość spotkania potencjalnych klientów w Polsce oraz poznania polskiej kultury i zwyczajów. Dzięki temu będziemy mogli lepiej obsługiwać naszych klientów teraz i w przyszłości.
Green Connect
Wystawca w 2016 i 2017

Chcesz rozszerzyć działalność w branży kwiatowej? Chcesz rozwinąć swoją sieć handlową? Szukasz nowych dostawców lub klientów? Chcesz czerpać inspiracje od projektantów-florystów? Jesteś zainteresowany rynkiem polskim i innymi rynkami? Bez wahania skorzystaj z nowej platformy biznesowej dla wystawców związanych z produkcją i sprzedażą kwiatów ciętych i roślin doniczkowych stworzoną przez Agencję Promocji Zieleni. 

Partnerzy i ambasadorzy 2018

logo-kolorowe-2
Logo-Kingdom-of-the-Netherlands

Patroni Medialni 2018

RO - rosliny ozdobne - logo.indd
Zrzut ekranu 2018-10-10 o 14.46.17