Marc Eijsackers – Flower Council Holland

Segmentacja konsumentów w sektorze ogrodniczym

Biuro Kwiatowe Holandia podzieli się wynikami ostatnich badań nad segmentacją konsumentów w ośmiu krajach europejskich. Badanie to daje wgląd w sektor ogrodniczy i zachowania konsumentów dotyczące kwiatów i roślin doniczkowych- dlaczego kupują kwiaty i rośliny doniczkowe, dla kogo, kiedy i jakie są ich preferencje wobec sklepów, usług i mediów. Dyrektor zarządzający Biura Kwiatowego Holandia, pan Marc Eijsackers, w specjalnym seminarium w piątek 2 września 2016 od 13 do14, udzieli gościom odpowiedzi na takie pytania i wyjaśni, w jaki sposób można zastosować te użyteczne informacje w prowadzeniu własnej firmy.

Social Media w branży ogrodniczej

Komunikowanie się za pośrednictwem mediów społecznościowych jest coraz bardziej istotne również w sektorze ogrodniczym. Jakie są perspektywy dla Facebooka, YouTube i Twittera? Jak można te sieci społeczne z powodzeniem wykorzystać w poszczególnych firmach? Dyrektor Biura Kwiatowego Holandia, pan Marc Eijsackers, podzieli się swoją wiedzą i punktem widzenia na ten temat podczas seminarium w piątek 2 września 2016 od 15 do16.

back to top