Menu Close

Skąd pomysł na targi kwiatów i roślin doniczkowych w Polsce?

  • Obiecujące perspektywy wzrostu gospodarczego, 
  • Trzykrotny wzrost eksportu od czasu przystąpienia Polski do UE, 
  • 40 mln konsumentów w Polsce, 
  • Polacy bardzo lubią kwiaty i rośliny doniczkowe, a potencjał rynku stale rośnie,
  • Rynek polski jest ważnym pomostem z krajami Europy Wschodniej, takimi jak Białoruś, Ukraina, czy kraje bałtyckie,
  • Wzrost wartości polskiego rynku kwitów ciętych o ponad 20% w ciągu ostatnich lat,
  • Poprawa infrastruktury w Polsce.

Korzyści dla wystawców

  • Skuteczny i efektywny sposób rozszerzenia działalności,
  • Łatwe nawiązanie kontaktów z przedstawicielami branży z prawie 40 krajów świata,
  • Targi odwiedzają reprezentanci, hurtownicy, sklepów detalicznych i budowlanych, floryści i inni przedstawiciele branży,
  • Wielokanałowa promocja wystawców organizowana przez targi,
  • Możliwości zaprezentowania i zapoznania się z najnowszymi trendami na rynku kwiatów i roślin doniczkowych,
  • Wystawę Zieleń to Życie oraz Flower Expo Polska odwiedza niemal 17 tys. osób (w tym ponad 7 tys. profesjonalistów).