Menu Close

Nowe możliwości wystawiennicze podczas  międzynarodowych targów kwiatów ciętych i roślin doniczkowych Flower Expo Polska

Jak można wystawić się na targach

Podobnie jak w zeszłym roku zapraszamy producentów i sprzedawców kwiatów ciętych oraz roślin doniczkowych, a także akcesoriów dla sektora kwiatowego do wzięcia udziału w targach Flower Expo Polska. Na targach można zaprezentować się jako indywidualny wystawca, wynajmując stoisko o powierzchni od 12 m2 i więcej lub wziąć udział w wystawie jako uczestnik Polskiego Pawilonu, zrzeszającego polskie firmy, na którym nawet mniejsi producenci będą mogli pokazać swoje produkty szerokiej publiczności. Tym, którzy nie będą mogli wydelegować na targi swojego przedstawiciela, udostępnimy miejsce ekspozycyjne do prezentacji produktów. Na specjalnie zorganizowanej przestrzeni będzie można wystawić wybrany produkt wraz z nazwą i logo firmy.

Dla wystawców, którzy zainteresowani będą połączeniem różnych opcji, przygotujemy specjalny pakiet wystawienniczy.

Ukierunkowanie na florystów

Wiele wydarzeń planowanych w czasie Flower Expo Polska, skierowanych do florystów,  współorganizowanych jest wraz ze Stowarzyszeniem Florystów Polskich (SFP). Pokazy z udziałem znanych i inspirujących mistrzów florystyki odbędą się w specjalnie dedykowanym pawilonie usytuowanym pomiędzy stoiskami eksporterów i producentów. Specjalnie zaaranżowana przestrzeń stworzy wyjątkową możliwość zaprezentowania szerokiej grupie florystów, ale także detalistom, hurtownikom i centrom ogrodniczym, wyjątkowych produktów. Mistrzowie florystyki będą mogli wykorzystać je do tworzenia nowych kompozycji wykonywanych w trakcie pokazów.

Więcej ciekawych wydarzeń

Flower Expo Polska to także miejsce, gdzie profesjonaliści i odwiedzający goście będą mogli poszerzyć swoją wiedzę z tematyki związanej z kwiatami ciętymi i roślinami doniczkowymi. Podczas wystawy odbędą się między innymi seminaria na temat nowości na rynku międzynarodowym. W czasie Flower Expo Polska będzie miało miejsce coroczne spotkanie Union Fleurs (międzynarodowej organizacji eksporterów).  Firma Sense Marketing & More ponownie zorganizuje misję producencką, która w swoim specjalnym w tym roku programie obejmuje także wizytę na targach. Równie ważnym wydarzeniem towarzyszącym targom będą organizowane przez Stowarzyszenie Florystów Polskich Krajowe Florystyczne Mistrzostwa Regionu. Stowarzyszenie w najbliższych latach będzie również organizatorem Florint Europa Cup.

Targi będą szeroko promowane w mediach branżowych i konsumenckich przez polskich i zagranicznych partnerów. Wśród partnerów medialnych Zieleń to Życie i Flower Expo Polska są między innymi magazyny i portale takie jak: Rośliny Ozdobne, Biznes Ogrodniczy, Pod Osłonami, Kwartalnik Florysta, Nasz Dom i Ogród Flora i Forum Kwiatowe. Wydarzenie objęte jest Honorowym Patronatem Prezydenta m. st. Warszawy, Pani Hanny Gronkiewicz-Waltz.

Zainteresowanie polskim rynkiem i jego rozwój

Według danych największej giełdy kwiatowej, Royal FloraHolland, w 2016 sprzedaż kwiatów i roślin doniczkowych w Europie wzrosła o 1% do 35,9 miliarda euro, a w Polsce w tym czasie nastąpił wzrost o 5-10%. Warto wykorzystać tak dobrą koniunkturę i wziąć udział we Flower Expo Polska, najważniejszym wydarzeniu, które jako jedyne jest tak wszechstronne i łączy wszystkich profesjonalistów związanych z rynkiem roślin ozdobnych.

Partnerzy i Ambasadorzy

Wydarzenie wspierają następujące organizacje: VGB – Holenderskie Stowarzyszenie Hurtowników artykułów florystycznych, Ambasada Królestwa Niderlandów w Warszawie, Stowarzyszenie Florystów Polskich, Agencja Public Relations SIGMA International, Kuehne + Nagel (partner w spedycji i logistyce roślin), Floral Moments (firma odpowiedzialna za projekty i dekoracje kwiatowe na FEP) i Floribusiness (platforma aktualności florystycznych).